06 aprilie, 2007

Dumnezeu te-a creat cu iubire!


Nu stiu cum e la voi...da la mine cred ca cea mai mare problema e nemultumirea. Tot timpu gasesc ceva care nu-mi place la mine , si tot timpu ma compar cu cei mai buni...cateodata ma gandesc: "cu ce-s mai buni ei ca mine de au atatea?" si stiu ca nu-i bine deloc ceea ce fac...stiu ca Dumnezeu a avut un scop atunci cand ne-a creeat asa , si stiu de asemenea ca Il jignesc atunci cand sunt nemultumita; sunt atatea persoane care nu au maini sau picioare, atatia orfani, atatia copii care nu au ce manca...atatia orbi, surzi, atatia oameni cu boli incurabile...atatia oameni care traiesc fara notiunea de Dumnezeu...eu nu ma aflu in nici o categorie din cele de mai sus....cat har si cata dragoste din partea Lui...pe de-asupra...am si prieteni, si o familie minunata! Oare de ce nu pot sa fiu multumitoare tot timpul? Dumnezeu ne-a creeat cu iubire...si e singurul care ne iubeste asa cum suntem indiferent de infatisare, greutate sau culoare!!!

2 Comments:

Anonim said...

yap...desi stiu tot ce ai zis..e asa grea lupta contra nemultumirii din mine..dar doar Domnul ne poate ajuta sa inlocuim nemultumirea cu recunostinta..

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Cam asa este, vad si eu in clasa mea cum se comporta si cum ironizeaza x pe y, pe motivul y e de alta etnie. E tragic, noi suntem una in Christos!
Doritzi:P