17 aprilie, 2007

Pocaitii- Dezvaluiri

29 Comments:

Unknown said...

pliz nu'i judecaţi ...
io aş vrea să am curaju' pe care'l au ei... şi talentu'
Domnu' să'i ţână tăt aşa !

here today... gone tomorrow

Unknown said...

pliz nu'i judecaţi...
io aş vrea să am curaju' lor... şi talentu şi râvna şi ce mai vreţi voi să ziceţi că au....
Tata să'i ţână tăt aşa şi să se pocăiască cât mai mulţi prin mesajul lor!

here today... gone tomorrow...

Anonim said...

Yeap, asa este. Unul dintre solistii trupei, daca nu ma insel, a fost dependent de droguri. Nu stiu, daca voi, sau tu, daca vrei sa ma adresez personal, stii ce-nseamna drogurile si viata de Bucuresti(nici eu nu stiu bine, dar e destul sa fi vazut oameni de genul). Imaginati-va! Drogul care este folosit cel mai des este heroina; la a doua doza, majoritatea consumatorilor pot fi considerati dependenti si totusi Christos a rupt ''lanturile,, acestui om.
Un tip care se droga a afirmat '' In vena imi sunt vila, cele doua masini, casa, sotia, copii si toti banii castigati!''
Poate acum ii veti judeca pe astia si o sa urlati '' Lumesti, etc.. lumesti'', dar puteti fi siguri ca si Pavel s-a facut'' grec pentru grec, iudeu pentru iudeu'', iar noi, cand vine cineva printre noi, care nu a cunoscut vreodata dragostea lui Christos, ne comportam atat de anost, cu atata retinere si distanta, lucrul acesta denota multe despre noi. Oamenii astia,pocaitii, fac mai mult decat multi dinte noi, care sunt sigur ca stau pe scaun in biserica si pe oricine vedem ca nu apartine tiparului de club-exclusivist '' costum plus pantofiori de lac'', il judecam si uitam ca mantuirea nu sta la fata omului.

roshoo said...

dap...a fost dependent de droguri acum 3-4 ani(cel mult)in urma...Inca o dovada k Dumnezeu este puternic si poate rupe orice fel de lantz al celui rau.Trebuie doar sa crezi in El si sa il acceptzi in viatza ta!
Pocaitzii fac o treaba super si chiar imi place k atzi pus acest videoclip al lor!Dap...fac o treaba minunata si Dumnezeu a fost,este si va fi cu ei incontinuare pt k ceea ce fac,aduce Slava Lui Dumnezeu!
Pocaitzii vestesc Evanghelia pe limbajul multor tineri din ziua de azi.Si duc Evanghelia chiar in locuri in care noi poate niciodata nu am fi mers sau neam fi gandit k o sa ajunga Evanghelia.Prin ei Dumnezeu a lucrat la inimile multor tineri intrun mod miraculos!Dumnezeu sa ii binecuvanteze pt k fac o lucrare minunata("si se pocaiesc multzi prin mesajul lor")!:D

Anonim said...

ok...si mie imi plac pokitii f mult..ii ascult mult...dar ce ziceti de faptu k ei critica atata pe pastori?..si pe cel care io dat afara din biserica...si la urma urmei nu pastoru lo dat..ci comitetu...si faptu k in multe cantece..piese..doar critica..si asta nu ajuta cu nimik...ci doar aduce razvratire mai multe..din partea tinerior ..care deja este..Domnu leo schimbat viata...sunt de admirat...si pentru societatea lor sunt buni..si multi tineri ii iau drept model..si fac ce fac ei..si ei sunt anti biserica..critica bisericile peste tot...si asta e anti Biblie...suntem un trup..o biserica..mireasa lui hristos...in coloseni 1 18 mi se pare spune ca cei ce aduc invataturi proaste si starnesc certuri sunt cei ce nu se tin de biserica...credeti k Pocaitii duc la creterea bisericii(universale)?
canta super..au un talent deosebit..dar cred k mia au de schimbat un pic la atitudinea lor..k noi toti de altfel..ce ziceti de asta?

roshoo said...

mai sincer?au unele melodii in care critica pe unii pastori da nu cred k vrea sa aduc la razvratire si imi pare rau k u crezi asa!sincer....cred k ai exagerat un pic cam mult!ei critica unii pastori pe buna dreptate...de exemplu:pastorii care zic k ei stiu ce ii aia evanghelizare la tinerii care se drogheaza sau au probleme deastea(si ei habar nu au)...alt exemplu:unii pastori sau legat de ei,de modul in care canta,de lucrarea pe care o fac ei...acestia chiar merita sa fie criticatzi!pocaitzii spun adevarul!asta e tot!ar trebui sa auzi cate probleme au avut cu unii pastori care au fost impotriva a ceea ce fac ei,de muzica lor!
scz k itzi zic dar sincer...mai asculta melodiile lor si afla mai multe despre ei!
au doar cateva melodii(nu au multe cum ai zis u!!)despre pastori in care ii critica dar nu se pune problema de razvratire!majoritatea melodiilor lor sunt despre viatza,realitate,durere si subiectul principal al tuturor melodiilor:Domnul!
Ei duc la cresterea bisericii si la cresterea numarului tinerilor care se intorc la Domnul!
imi pare rau dak mam luat asa de tare de u...dar aste este...Pocaitzii fac o treaba minunata...doar k ei spun lucrurile pe fatza fara sa aiba abtzineri si nu se feresc de nimeni!spun adevarul(pe fatza nu pe la spate k altzi)...asta e...sunt mai duri! dar cum a zis si j4ever:hai sa nu ii judecam!!!!...ms ms!:D:D:D

Anonim said...

ok...eu le stiu aproape toate melodiile pe din afara...so..nu zi k sa mai ascult..k pe ei ii ascult toata ziua..si bun...dak nu aduc razvratire din partea tinerilor fata de biserica ce aduc?..sau..cum aduc ei crestere bisericii?..hai k asta chiar nu stiu...fac treaba foarte buna prin cartiere..dar ei nu or iertat pe pastorii respectivi..care sau luat dupa exterior mai mult..si dak tu nu ierti...nici El nu te iarta...ce zici?
da..si ei spun lucrurile pe fata..dar iti terbuie si intelepciune cum sa le spui...si ei de ce le spun?..din dragoste?..nu prea cred..si folosesc cuvinte k si:prosti...stim cu toti vsetu ala...
toti ii ridik in slavi..dar au si parti negative..si destule de multe...

Anonim said...

si by the way..am citit foarte multe despre ei..si am si prieteni kre le sunt apropiati lor..si stiu multe despre ei...so..hai sa nu ne tragem de sireturi:P:))

Anonim said...

mdeeeeaaaa:))),..,. m-ai spart, nu neg treaba cu pastori:P!

Anonim said...

hai sa ne punem toti anonymous....

roshoo said...

mai...intrun fel ai dreptate!;) neah.......dar noah!aste e...fiecare dintre noi are si partzile lui negative!
oricum mie imi place mult de ei...cum canta,tot!....
k nu iau iertat ink pe pastori e treaba lor...ei au de pierdut!
sincer?eu nu stiu ce sa petrece in inima unu tanar care tocmai sa intors la Dumnzeu prin ei..asa k nu pot sa zic k melodiile lor duc sau nu la cresterea bisericilor dar important ii acel tanar a fost cercetat de Domnul si vrea sa fie un copil al Lui!:D:D...(apropo nu eu am scris anonymous eu ma semnez):D

Anonim said...

mai roshoo...nam zis k tu esti anonymous...hai sa iti zic..imi place f f f f mult de pocaitii..de la cum canta cum se imbraca, caaa fac treaba in cartiere...dar toata lumea scoate in evidenta doar partile lor bune...si nu sunt chiar asa...is faini..Jah a lucrat prin ei si in ei f mult..
apreciez ce fac ei..dar daca ar schimba cateva chestii ar fii super...

Unknown said...

Când nu ne place ceva.. cel mai simplu e să'i criticăm pe cei ce o fac... doar pentru că noi nu suntem în stare s'o facem...
Io nu ştiu cum vi's voi... da' io n'aş putea să stau în faţa a sute de drogaţi şi alcoolici şi "hip-hoperi" şi să le zic că Biblia'i răspunsu şi că Dumnezeu îi iartă şi aşa mai departe... de'abia le zic pretenilor mei care's cât de cât mai normali şi nu m'ar lua la bătaie doar pentru că le zic de păcat...

Da... cred că's prea sinceri pentru lumea asta... sunt prea sinceri pentru nişte oameni cărora le place să le fie mângăiat auzu' şi cărora nu le place când li se spune că's greşiţi...

Nu ştiu ce zici că ei cântă de păstori... ai putea să bagi aci neşte versuri? Nu ştiu dacă tu poţi să vezi ce'i în inima unui om... eu mă chinui să văd ce'i în a mea... şi numa Dumnezeu m'ajută să văd...

Anyway... putem să ne rugăm pentru ei şi ar trebui, că ei îs în faţă şi să căutăm prima dată se ne uităm la noi şi să vedem cât de ticăloşi suntem (eu unul îs)...

here today... gone tomorrow...

Anonim said...

alta chestie legata de pocaitii...credeti ca e bine ca ei nu sunt membrii unei biserici?

Anonim said...

gata..
de azi inainte nu mia scriu nimik pe blogg..si imi pare rau de impresia pe kre am lasato..si dak ai fii cu personalitate ai ziceo in fata..adio

roshoo said...

hey andrei!!!....nu fi asa!nu ai lasat nici o impresie proasta!....numa noah...ce sa faci...mai tre sa fie si oameni care sa se lege de tin k noah....altfel nu se poate...dar u te iei dup ei???mai ales k ii si anonymous....asa k!!!...u ai tupeu sa te semnezi...ce crezi k noi ne luam dup cineva anonymous si ne stricam parerea de u sau ne faci cin stie ce impresie...hai mey k ne cunosti!;):P...
pt anonymous:...nu face pe teologu...doar a deschis un subiect despre care vrea si el sa afle mai multe si vrea sa afle parerile noastre(o chestie pe care ar trebui sa o incerci si u!)...si in plus nu o judecat!!!!!o intrebat si el k ce parere avem!!....so....

Anonim said...

da,deci tu crezi k eu sunt "anonymous"kre se leaga de tine....
ba baiatule da ce am eu cu tine???
RAFI-11b

Anonim said...

si..."bravo bravo"pt ala care o scris,sunt de acord cu tine,k azi mai enervat la scoala cu intrebarile...NU EU AM SCRIS CE SCRIE ACOLO DESPRE TINE!!tot..RAFI

Anonim said...

Ceau Anonymus, eu ma numesc Dorian Curcanu; daca esti la noi la scoala ..poate... ma cunosti din vedere.
Noi nu dorim sa vorbim urat cu tine, sa te jicnim sau sa te facem sa te simti prost. Daca ai ceva personal cu unele persoane de pe blog, poti sa vii sa-mi spui parerea si te asigur ca va fi respectata, chiar si numele iti va fi protejat, nu va afli nimeni cine esti. Mail-ul meu este dorian_curcanu@yahoo.com , daca ai ceva mai special sa-mi spui sau ai nevoie sa te ajutam cu ceva sau poate esti doar nemultumit de atitudinea unora noastra, scrie-mi!

roshoo said...

hmmm...se vede k andrei nu mai pune commenturi k nu mai scrie nimeni pe la subiectu asta...ce sa faci?asta e!...
pocaitzii rullz!:D

Anonim said...

Mda... se pare ca Biblia e un brand suficient de puternic si pentru hip-hop.
Ca sa citez tot din domeniu "diavoli in costum de îngeri conduc spiritul".
Am si eu scris pe tema pe blogul meu.

http://delirmoral.blogspot.com/

Anonim said...

sunt un prieten apropiat lor si pot sa fac urmatoarele afirmatii sigure:
1. Nici un membru a trupei Pocaitii nu au fost dat afara din biserica niciodata. Poca, liderul si fondatorul trupei, este membru la Sfanta Treime din Bucuresti si pastorul impreuna cu(,) comitetul bisericii il sustin in aceasta lucrare. Intr-adevar au fost ceva discutii la un moment dat legata de o problema mai veche insa s-a rezolvat de mult. Oricum nu este singura biserica care ii sustin.
2. Majoritatea concertelor sunt organizate de pastorii bisericilor locale.
3. Roadele acestei trupe deja sunt cunoscute mai prin toata tara mai ales prin turneul noului lor proiect "Dezvaluiri" si nu sunt deloc putine la numar.
4. Pe noul album ".dezvaluiri" nu exista nici un vers de critica adresat pastorilor decat in piesa "Okelari de cal" care oricum este un pamflet(pt. cei care se simt).

Anonim said...

Bine ai venit pe blog-ul nostru, Cristi25! Iti dorim sa te simti cat mai bine pe acest blog si o interactionare cat mai placuta.
O zi faina!
Dorian Curcanu

Anonim said...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Ceau Anonim, iti multumim ca ai comentat unul dintre aceste articole, dar politica blog-ului este impotriva comentariilor fara o identitate identificabila.
Imi pare rau, dar va trebui sa-ti sterg comentariul.
Dorian Curcanu

Anonim said...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Ceau, imi pare rau, aceasta e politica blog-ului, orice comentariu fara o identitate identificabila va fi sters. Daca va dori cineva sa comenteze, il rog sa puna un nume, un nume la limita bunului simt.
Dorian Curcanu (Doritzi)

Anonim said...

deci chiar nu suntem suficient de maturi spiritual k sa deosebim care duh nu-i de la Domnul?! "Pocaitii" au doar o forma de "formatie crestina" dar continutul si roadele lor lasa de dorit! Au largit calea..badly!
Iacov 4:4 Suflete preacurvare! Nu stiti cã prietenia lumii este vrãjmãsie cu Dumnezeu? Asa cã cine vrea sã fie prieten cu lumea, se face vrãjmas cu Dumnezeu.

Anonim said...

In NT, in majoritatea cazurilor unde exista cuvantul ,,lume'', se refera la valorile lumesti. Galateni 5. ,,sa nu fi prieten cu lumea??'' Atunci evanghelizari personale cum facem? Noi toti asteptam ca ei sa vina la noi, dar NOI AR TREBUI SA MERGEM LA EI.