29 martie, 2007

Marcu 8:36



Marcu 8:36 - Si ce foloseste unui om sa castige toata lumea, daca isi pierde sufletul?

Zilele astea am auzit versetu asta si a inceput sa ma puna pe ganduri, sa ma faca sa ma gandesc la noi ... oamenii ... si in special la mine. De cate ori nu am incercat si noi ca toti oameni sa "castigam" lumea, sa vrem ca NOI sa fim pe primul loc in toate ... de cate ori nu am vrut si eu asta ... sa fiu primul??
Cateodata o facem poate chiar fara sa ne dam seama ...

versetul care urmeaza dupa el spune: "Sau ce va da un om in schimb pentru sufletul sau?"
provocarea pe care as vrea sa o las e aceea de a citi versetele astea si sa va ganditi putin la ele ...la ce vor sa spuna ... ce vor sa insemne pentru tine cuvintele astea ?!?!

...StaticX

18 Comments:

Anonim said...

yes sir, exista foarte multi oameni care vor sa doabandeasca totul, orice, oameni care nu accepta sa fie pe locu 2, ci doar pe primul, la orice: joc, scoala, proiect, viata de zi cu zi si nu doar atat, domeniul este extrem de larg

naomi said...

fain articol...
ce imi spunemie versetu asta???
ca degeaba fac tot felul de lucruri care sa ma faca sa par fff spiritual sau prin care sa castig aprecierea celor din jur daca sufletul meu nu e ok sau daca pentru a fi privit cu respect si apreciere imi incalc principiile

Muntean said...

da naomi...asha-i!! sti la ce m-am gand eu?? la versetu ala care zice sa fiti Cap nu Coada....oare la ce se refera la cele spirituale sau si la alea pamantesti???Eu cred ca domnul ar fi incantat sa fim cap in tot ceea ce facem dar uneori chiar nu se poate...

naomi said...

oare cate is lucuruile la care chiar nu putem fi cap si cate sunt cele la care nu vrem sau n-avem chef sa fim???

Anonim said...

ma adi..cat se ceara astia aici.si cat zic unii despre altii..eu mam uitat la mine..asa cum ai zis sa facem...DUmnezeu ne-o chemat sa fim capi spirituali..in primu rand...si daca toti pocaitii ar incerca sa fie capi spirituali cum incearca la sc sau altundeva..departe am fi...am multe de invatat de aici..toate le lasam aici jos..dar ce-i in suflet..ducem sus..sau jos..

Anonim said...

maryuz ... nu vreau sa fiu rau ... da in ce context era versetu ala ?! :) .. cred ca pt fiecare poate avea o alta interpretare ... si de aia imi place sa vad ca ne putem spune parerile ... si sa chiar discutam despre asta :)

Muntean said...

ma andrei poate nu ai obervat da aici nu se cearta nimeni...sunt de acord cu tine sa fim capi spirituali da asta implica sa fim capi si in multe alte domenii nu putem fi primianti la algerbra si la geometrie coringenti pt ca amandoua sunt aceeasi materie...matematica...sper ca ma intelegi

Muntean said...

pai adi...cred ca pt asta e facut articolul ca sa ne ofere posibilitatea sa vorbim despre acest subiect pe care il dezvolta,nu?? si discutand poate invatam multe din spusele celorlalti...sau poate primim o alta perspectiva asupra unor lucruri....

Anonim said...

imi place de tine maryuz ca ai ajuns sa mai si gandesti :P (jk-ing)

Muntean said...

ma adi lasa-ma ca-s satul eu de minciunile altora...las-o mai moale....nu stiu ce-i cu u...nu esti in apele tael tot ce spui e asa....nu stiu...prea...(jk-ing) :P

Tk kre colega :*

Anonim said...

Vreau sa va spun la toti.. '' Toate lucrurile care le discutam, sa le discutam, incat sa aducem slava lui Dumnezeu, va rog!
Fara ironii si alte chestii tardive, va pup! Imi pare bine sa vad ca comunitatea noastra prinde viata

Anonim said...

:), asa de tare ma bucur sa vad ca incepem sa facem treaba buna:)!.... icstreme de happy:)!

Anonim said...

Baietii, cati bani o sa trebuiasca sa dea un elev ca sa paricipe cu echipa sa la campionatul de fotbal?

Anonim said...

nu sh ... cand incepe campionatu ?!?! :P

Anonim said...

3 lei...-30000...si incepem in sapt de dupa vacanta...da duceti banii!!!!!

ps.pe siteu asta se pot face si pariuri?..pt cine o sa ia?:P

onuk said...

hoooooooooooo!ideea ii:oriunde am fi trebe sa se vada El nu noi,sa vorbeasca El nu noi...de ce sa incercam sa iesim tot timpu oi in evidenta?ajuta-ne Doamne ca lumea sa Te vada p Tine in noi!!!

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

ce zice.,.. duhu? sa faci pariuri sau nu?:P!

Anonim said...

noah iara crisan o inceput cu cearta......mai mai .....pokit esti tu?