20 aprilie, 2007

Liberi in Cristos


"Crestin fiind , vei trece prin perioade de intuneric si indoiala , ori te vei infrunta cu framantari dureroase si cu descurajarea.Dar vei recunoaste si clipe de glorie , de inaltare.Si
mai presus de toate , vei deveni liber!"...de curand am experimentat si io descurajarea si am fost dezamagita.Primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa-L intreb pe El cum de-o lasat sa mi se intample asa ceva , si nu intelegeam un singur lucru...cum se poate ca si asta sa lucreze spre binele meu?...nici acum nu stiu...da stiu ca El m-o ajutat sa trec de faza aia...si oaiiii de cate altele...imi pare rau ca de multe ori atunci cand sunt in necaz , imi doresc sa trec cat mai repede... nu sa trec cu Isus , biruitoare. Dumnezeu a lasat necazul in viata noastra pt a ne apropia mai mult de El , si in necaz se vede cu adevarat daca suntem crestini , nu atunci cand tot ne merge bine!Normal ca Dumnezeu ne incearca...da mi-s sigura ca pe toti ne-o scos din incercare , si a fost alaturi de noi.Cat despre libertate...lumea spune ca pocaitii nu au deloc libertate...libertatea noastra intrece orice alte libertati...suntem liberi de pacat!!!

6 Comments:

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Pe multi dintre noi ''cineva a cerut sa ne cearna''. Multe incercari, mult stres, dar totul cu o finalitate extraordinara, care depinde doar de decizia noastra...
Doritzi:D

Blog Team "Alexa Popovici" Arad said...

mda ... e fain ce ai scris tuh ... dar eu nu sunt de acord cu tine cand spui ca doar atunci cand suntem in necaz se vede dak suntem crestini ... si ii gresit asta ce spui tuh (scuze) ... chiar si atunci cand totu ii foarte bine si totu merge "ca pe roate" se poate vedea adevarata ta credinciosie ... ambele lucruri sunt cam in egala masura dak pot sa spun asa ... asta ii doar o impresie de`a noastra k doar in necaz ...

...StaticX

Anonim said...

chiar k noi crestinii putem experimenta cu adevarat libertatea....vad si eu de multe ori cat de usor ne poate lega pacatul si cat de usor putem deveni robi ai pacatului... vedem si in psalmul 32 cat de greu apasa vina pacatului asupra lui David....insa el alege sa-si marturiseasca pacatele....."de aceea orice om evlavios sa se roage Tie la vreme potrivita!si chiar de s-ar varsa ape mari,pe el nu-l vor atinge deloc."....de aceea SUNTEM LIBERI IN CHRISTOS datorita jertfei Lui....enjoy


Nety...:*

Anonim said...

Slava Lui pentru libertate!!!mio zis un coleg o intamplare: un necrestin care fuma si bea ia zis unui pocait ca ei nu au libertate ...ca pokitii nu pot sa faca aia , nu pot sa fumeze sa beaa..si pocaitu nostru ia zis:..bun uite ..hai sa iti arat ca eu sunt mai liber decat tine..timp de o saptamana tu nu mia bei si nu mia fumezi...si timp de o saptamana eu beau si fumez o tigara pe zi..si nepocaitu zice ok..dupa trei zile vine nepocaitu si zice:..ma tu ai avut dreptate...daca ne uitam cu atentie ingradirea asta a noastra e libertate defapt..one question:..de ce eu, noi punem mia mult accent pe necaz decat pe bucurii?,,,mie mi se intampla..

Aniela said...

chiar asa...SLAVA Lui ca suntem liberi!!!!!!liberi de pacat.!!!eu , totusi, nu sunt de acord cu o chestie....Dumnezeu nu o lasat necazul ca sa ne apropie mai mult de El!!!imagineaza`ti ceva:tu cu tatal tau mergeti pe un drum....si intradevar..sunt gropi...si tatal tau te tzine de mana...si tu te tzii de tatal tau ...si dintr`o data...te impiedici de o piatra..si pici...dar tatal tau e acolo si te tzine de mana si nu pici de tot...pt ca el e cu tine..si te tzine tare..si te ridica dupa ce ai picat...dar asta nu inseamna ca el o ingaduit sa pici....asa e si cu Dumnezeu...El e langa tine....si merge alaturi de tine pe drumul vietii...si da...satana se baga foarte mult sa ne strice viata si sa ne faca sa ne priedem increderea in Dumnezeu...dar El e langa noi..ne tzine de mana!!!si nu ne lasa....ne ridica!!!si stii scrie in Biblie...``BUNATATEA Domnului ne duce la pocaintza``!!!:):)
sincer...io am simtit ...chiar in ultimu timp ..cum satana se bag a...si tot mi`o incurcat.....toate chestiiile ce vroiam sa le fac....absolut tot...dar stii...???Dumnezeu e langa mine....si sunt SIGURA ca totul o sa fie bine....

Be blessed:)

Aniela:)

onuk said...

imi pare rau daca ati inteles gresit ce am vrut sa scriu...poate nu m-am exprimat io bine.....da oricum sunt sigura ca Dumnezeu lasa uneori necazul in viata noastra ca sa ne apropie de El,nu tot timpu si nu la toata lumea...