26 martie, 2007

'' Ridica-ti ochii catre cer! ''


Daca tot s-a vorbit despre filme, hai sa incep si eu tot la fel.

Am vazut recent un film "Martin Luther", ma gandesc ca in realitate nu totul a fost ca in film dar ceea ce m-a impresionat foarte mult este ambitia sa. Luther a stiut cu exactitate ca ce spune el, e total diferit fata de vremea contemporana lui, dar a continuat sa faca lucruri mari si cu o ambitia iesita din comun; a fost foarte diferit de ceilalti, s-a vazut ca e altcumva. Stii ce vreau sa-ti zic cu asta? Inainte sa inceapa anul mi s-a intamplat ceva extraordinar mie si la cativa preteni de la biserica, Domnul ne'a descoperit adevaratul har.
Au fost cateva saptamani cum nu am mai avut nicioata, parca pluteam , nu mai eram eu, asta din cauza (Galateni 2:20). El traia da nu cum zice lumea, efectiv eu nu faceam nimic numa stateam si lasam pe El sa lucreze, totally His,100%...uaaau ce fain a fost, dar ceva s-a intamplat, satan a venit si a vazut ca nu mai poate face nimic la nivel pamantesc (pacate) si atunci vine altcumva, intelectualul, lupte si am fost ranit, iar cu parere de rau o spun am cazut am cazut jos...nici acuma nu m-am trezit la realitate si nu mai pot fi ce- am fost, inca. A fost superb, atat pot spune;ce doresc eu in acest articol este sa-tii spun cum am ajuns acolo, e ceva ce poate stim, dar nu realizam. Am invatzat sa ma rog foarte des pe zi "Doamne distruge-mi toate planurile de azi" Daca le distrugea Domnul ramaneau doar planurile Lui shi crede-ma era super...altceva,toate lucrurile, ispite, incercari, indoieli, intrebari, tristeti, tot ii duceam Lui la CRUCE...le lasam acolo, asta ma facea sa fiu ca o pana de ushor, simtzeam in permanentza ca plutesc, poate nu crezi da incearca sh tu sa te convingi... la inceput insa m-am rugat foarte mult sa imi descopere adevarul shi numai adevarul Lui din scriptura & citind scriptura ajungeam sa inteleg lucruri extraordinare asa mi s-or deschis ochii si am cunoscut adevaratul HAR al Sau! Imi pare rau ca nu mai sunt acolo unde am fost...si tot incerc eu sa ajung iar acolo, dar eu nu pot, trebe sa Il las pe El, constientizez asta, da e greu. Iti las o provocare,incearca macar 3-4 zile sa il lashi pe El sa fie in conrtol 100% in viatza ta shi s vezi daca nu ii fain.. .o sa vina poate atacuri,dar daca izi place cum e, continua!! Domnul e mai puternic decat orice... FII UN MARTIN LUTHER ...

4 Comments:

Anonim said...

fain articol, ma bucur sa vad ca aveti tupeu sa va spune-ti propriile experiente

roshoo said...

ca tot a venit vorba de planurile nostre si a le Lui Dumnezeu,am auzit o chestie in biserica si mia placut...poate atzi auzit si voi:"vrei sa il faci pe Dumnezeu sa rada?spunei planurile tale" si de multe ori ii adevarat!de aceea:"doamne ditrugem planurile!"...:D;)

Aniela said...

heey....ma bucur mult ca ai descoperit si tu adevaratul Har!!si hai sa iti dau un sfat....nu te condamna pt faptu ca numai esti acolo....ca ai cazut...nu te condamna pt asta...pt ca at te bagi din nou sub lege...ci mai bine stai linistit...si traieste viata de zi cu zi ...asa cum ti`o da Domnu...pt ca atunci..automat.....ajungi din nou la starea de dinainte....si tu nici macar nu stii cand ajungi din nou acolo...pt ca asta e o transformare p care o face Domnu...si ii fain ...cand dintr`o data te trezesti ca esti acolo din nou...si nu te tine tu acolo....lasa`L pe El sa te tzina!!!:)...iti inteleg starea [t ca si eu am fost acolo...la inceput....da acuma....cu timpu...m`am stabilizat...:)de fapt Domnu m`o stabilizat...be blessed...:)

Alexandra said...

da......ffff fain!!!! multumesc pt sfat si pt provocare!!! asta voi incerca sa fac in fiecare zi de acum :).....si sunt sigura ca si tu poti ajunge din nou unde ai fost candva..!!! Domnul te va ajuta!!! God bless you!!! :)