27 octombrie, 2007

Isaia 40:31


Cand ma uit in urma la viata mea si vad cum au decurs anii.... raman usor dezamagita.Au fost atatea situatii , atatea incercari , atatea intrebari in fata carora am esuat si nu m-am increzut in Dumnezeu , in puterea Lui.Tin si acum minte cat de distrusa si tulburata am fost cand , din greaseala mi-am rupt un semn din nastere , fapt care multa lume spune ca se prea poate sa duca la cancer si de la cancer la.....intr-un timp f scurt.Nu stiu de ce da in momentele alea chiar am crezut ca o sa mor:(Parca imi era asa de greu sa ma incred in Domnu cand tot ce auzeam in jur erau povestile oamenilor care au murit prin simplu fapt ca si-au rupt...o chestie micuta,maro si rotunda.Chiar daca m-am rugat foarte mult in clipele alea , la inceput nu am crezut ca Domnu o sa ma asculte si imi pare foarte rau pt lucru asta:Dumnezeu nu a lasat sa patesc nimic , absolut nimic!Slava Lui!Imi pare rau ca in loc sa ma incred in ce spune Dumnezeu in cartea Sa m-am increzut in povestile oamenilor.
Vreau si ma rog ca in incercarile care vor veni in viata mea , oricat de grele ar fi , sa raman deplin increzatoare in acela care"ma va ocroti in coliba Lui in ziua necazului".
Incredeti-va in Domnul!


...."dar cei ce
se incred in Domnul isi inoiesc puterea , ei zboara ca vulturul;alearga si nu obosesc , umbla , si nu ostenesc." isaia40:31

7 Comments:

Anonim said...

incercarile au rolul sa ne shlefuiasca credinta:D!..... Teste de credinta...:D... !

esteryuK said...

mai nu mai vad comenturi noi pe blog sau articole noi...ce se intampla??? ahh...si ps:cred ca ar fi fff fain sa se faca un nou site al liceului cu poze noi si activitati scolare...este un site facut deja,dar nu sunt fff multe pe el...lumea ii chiar interesat de astea...

Cornel L. said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Eunice said...

Ceau,sunt Eunice...ma intrebam daca vrei skimb de linkuri...mersi anticipat! ;)

Anonim said...

daca doriti schimb de link-uri dorian_curcanu@yahoo.com sau szucskris@yahoo.com
RUGAM SERIOZITATE!

Unknown said...

o marturie buna din Sibiu http://nazireat4him.blogspot.com Niculita Moldoveanu

Avem bloguri asemanatoare. Imi doresc un parteneriat. pentru a fi cititi de mai multi oameni . Fii Binecuvantat

Anonim said...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!