04 noiembrie, 2007

...a fost ... a fi ... va fi...



Cineva spunea :"Astazi este ziua de maine pentru care te ingrijorai ieri".
Am ramas surprins si marcat de frumusetea si simplitatea acestui adevar.
Parca numai ieri ma ingrijora gandul ca voi incepe alte lucruri si ma voi intalni cu lucruri noi pe care poate imi va fi greu sa le
inteleg sau poate nu voi avea suficient timp pentru asta. Dar iata ca traiesc un nou "astazi" si nu mai stiu la ce sa ma gandesc:
la ce a fost sau la ce va fi. Poate ca ar trebui sa ma gandesc la amandoua.
Despre ce a fost, orice as spune, va ramane un "a fost". Dar a fost "un ieri frumos" pe care n-am sa-l masor nici in ore si nici
in activitati ci am sa-l trec prin piedicile pe care le-am biruit.
Nu stiu cum il masori pe "a fost" dar eu iti doresc biruinta in "va fi".
La fiecare sfarsit de zi parca toate cele trei timpuri ale lui "A FI" se intalnesc si se contopesc pentru ca in secunda urmatoare
sa se nasca iar.
Despre ce va fi in ziua urmatoare sau saptamana care vine nu stiu ce sa spun dar pentru oricine doreste sa aiba succes pot spune ca va trebui sa biruiasca piedicile
care vor aparea.
Poate pentru unii va suna ciudat dar mie mi-a placut mult acest gand de final :"Omul trebuie sa aiba si prieteni si dusmani.
Prietenii il invata ce trebuie sa faca iar dusmanii il obliga sa faca ce trebuie".


...StaticX