19 octombrie, 2007

Alergator..cu o destinatie precisa



(I Corinteni 9:24-27) 24.Nu ştiţi că cei ce aleargă în locul de alergare, toţi aleargă, dar numai unul capătă premiul? Alergaţi dar în aşa fel ca să căpătaţi premiul!
25. Toţi cei ce se luptă la jocurile de obşte, se supun la tot felul de înfrânări. Şi ei fac lucrul acesta ca să capete o cunună, care se poate vesteji: noi să facem lucrul acesta pentru o cunună, care nu se poate vesteji.
26. Eu, deci, alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg. Mă lupt cu pumnul, dar nu ca unul care loveşte în vânt,
27. Ci mă port aspru cu trupul meu, şi-l ţin în stăpânire, ca nu cumva, după ce am propovăduit altora, eu însumi să fiu lepădat.

Scriu acest articol pentru a marturisii si a impartasii cu voi unele ganduri care mi-au venit azi in minte citind pasajul de mai sus..M-am uitat in viata mea, si am observat ca alerg in rand cu ceilalti privind spre un finish glorios, dar nu sunt pregatit, nu am conditia spirituala pt a putea rezista sa alerg si sa nu obosesc..obosim petru ca in noi sunt "substante straine" ce nu ar trebuii sa fie, care ne distrug conditia spirituala.. Ii asa greu sa te abtii de la unele lucruri(spun din propia experienta)dar gandindu-ne la premiul ce ne asteapta la sosoire eu zic ca merita...in plus avem un avantaj foarte important, un ajutor ce nu lipseste niciodata in nevoi, Isus Christos...EL de fiecare data e gata sa ne sara in ajutor,dar noi Il ignoram prin faptele noastre, gandurile noastre, etc.
De astazi vreau sa fiu un profesionist in alergarea aceasta..sa ajung primul la capat!!!se prea poate sa ne impiedicam si sa cadem deoarece avem trupurile aceste fragile si pline de slabiciuni dar Isus sta cu mana intinsa si ne ridica, ne bandajeaza ranile,si ne da un impuls nou de fiecare data..si mai mult ne spune sa avem grija sa nu mai cadem deoarece El stie ca pe noi o sa ne doara,noi o sa suportam consecintele...
Domnul sa ne ajute sa putem spune fiecare in dreptul nostru : Eu, deci, alerg, dar nu ca şi cum n-aş şti încotro alerg. Mă lupt cu pumnul, dar nu ca unul care loveşte în vânt.
peace!!

6 Comments:

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Nah... ia sabia si vei ajunge la finish:D!

onuk said...

ataat:)sa ne ajute Domnu sa ajungem cu bine pan la capat!

Anonim said...

majoritatea alergatorilor au un scop. linia de final si doborarea recordului. asta este diferenta intre un alergator de performanta si pustii care bubuie mingea pe maidan si apoi se alearga prin parc

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

alergare..alergare...alergarrree3e

Anonim said...

Si "Sabia" poate sa iaba doua taisuri. trebuie sa o manuiesti bine (prin memorarea versetelor, aprofundare, aplicare) si trebuie sa transmiti antrenamentul mai departe. Antrenamentul ar trebui sa fie subiectiv (aplicativ asadar) si sa nu creeze aversiuni permanente numai ca "portsatelitul" nu a stiut sa intre sub pielea novicelui cu "Sabia" .
Problema asta s-ar putea numi si un fel de "le mal du siècle" . Boala secolului: crestinul nu mai stie sa crestinizeze.

Mare grija, alergatorilor!

Andy

Anonim said...

Apropos. Cam slaba-i activitatea. Sau v-ati facut un nou blog, alecsilor?

tot aceeasi