12 mai, 2007

summer-time:))


Mah...mai is cateva saptamani si vine vacanta!!!!!!ce fain...asa de mult ma bucur ca Domnu o fost cu noi si anu asta , si ne-o aratat in fiecare zi cat de mult ne iubeste.Eu pot sa zic ca o fost un an fain , am experimentat multe lucruri faine alaturi de colegii mei , lucruri care ne-or unit.Zilele trecute spunea Romeo la capela sa ne traim vacanta asta...sa nu intram in relatii fara sens...pur si simplu sa ne traim copilaria care o mai ramas in fiecare...Eu mi-am propus ca in vacanta asta sa nu mai imi petrec zilele in fata tv-ului sau a copmpului.As vrea sa ma apropii de Domnu si...daca se poate sa merg in cat mai multe tabere , sa vizitez cat mai multe locuri...mi-as mai dori o vara petrecuta cu prietenii , o vara de care sa-mi amintesc cu drag si care sa-mi intareasca relatiile cu prietenii.Da pana atunci...va doresc o vacanta placuta, plina de soare si distractie , o vacanta cu Domnul si sper sa ne vedem toti cu bine:)

Happy holiday,kids;))))))

41 Comments:

esteryuK said...

cum zice romeo si oana...savurati din plin vacanta asta...si proitati de ea si de tabere.faceti'va noi prieteni,da' in acelasi timp nu'i lasati deoparte pe ceilalti...:P chiar am de gand sa fac din ultima mea vacanta de vara o vacanta de neuitat:P

Anonim said...

......Eu vreau sa fac pe trantorul, pe bondarul .. vara asta. Sa mananc, sa dorm noaptea si de dupa-amiaza.. tata vacanta

esteryuK said...

si asta e bine dori...:P nici o problema...oricum,multi o sa doarma ore in sir...:P "(cred)

Anonim said...

Ioii.. cand ma gandesc:P. Tu prin Cluj.. ceva?

esteryuK said...

mah,nu se stie niciodata.maybe..maybe not..gandeste'te...:P

esteryuK said...

mai doriene...tot ma gandeam...ce zici,ce or sa faca selebistii in vacanta asta...io chiar is curioasa...:) ce zici?

Anonim said...

.....e asa o chestie tare sa ai cativa oameni in lista de mess care nu sunt din orasul tau...nici din scoala ta...nici din biserica ta!
Spun chestia asta pt ca din cauza lui Dori, Zuxy si a Esterei am ajuns pe acest blogg....si ma bucur tare pt ca pot sa "fac cunostinta" cu evenimentele din alte scoli crestine sau din alte biserici. Sunt din Timisoara si am fost elev la Lic.Baptist din Tim. Vreau sa va spun ca e o asa chestie faina ce faceti voi aici..sa va impartasiti ideile, parerile si chiar nemultumirile cu privire la ce se intampla la voi in scoala.
Cu parere de rau spun ca la noi la liceu nu exista o chestie de genu' asta...si ce faceti voi a trebuii sa fie o inspiratie pentru cei mai....neinspirati...
Continuati sa va bucurati de liceul in care Dumnezeu a vrut sa fiti, traiti-va viata frumos...cum trebuie viatza traita, si mai ales...faceti cinste Domnului si Liceului Alecsii Popovici!
Si daca tot suntem la sectiunea "Summer time"...nu stiu sigur ce o sa fac vara asta...Dar vreau ca sa fie o vara mult mai buna ca celelalte...in care sa vad lucruri si mai superbe...sa cunosc alti oameni...sa ma bucur de tot ce este in jurul meu...Va doresc o vara minunata!!!
Eddy Z

Anonim said...

Eu l-am cunoscut pe Eddy in timpul festivalului coral '' Soli Deo Gloria'', am si fost cu clasa la ei in Timisoara, la Liceul Baptist din TM. Ma bucur sa te avem aici pe blog:), ma bucur foarte mult.
Adevarul este ca multi nu vad importanta acestui blog. Unii vad treaba aceasta.. pierdere de timp, mofturile a 2 cretzi, 2 pitice si colegilor din 11B s.a.m.d. Dar preferam sa ne stresam cu asa ceva, decat sa ramanem doar niste simpli comentatori, care nu zidesc pe nimeni, ci poate chiar distrug......

zuxy said...

tata timp cat vezi viata pe blog, inseamna ca pe unii ii zidesc articolele astea, deci nu am lucrat degeaba :)

Anonim said...

vara asta mi-am propus sa am tot timpul ocupat si daca totul merge conform planului asa o si fi...
vreau sa merg cu copii la Varfurile, apoi in Moldova, in Oltenia,inca o data in Oltenia :P si in premiera o sa merg sa stau la bunica mea la tara :D

Doamne adu vremea aceea mai curand :P :D

esteryuK said...

da...si io il stiu pe eddy de la SDG de cand a fo in arad si ii un baiat tare fain...ma bucur ca ai vazut blogu asta si ca ai lasat un mesaj...Domnu sa te binecuvinteze pe tine si liceu din timisoara:) chiar daca ai terminat tot selebist(tmisorean) te numesti..de fapt...copil de Dumnezeu:)

zuxy said...

hm....sper ca si vara asta merem la timi cu cls.....ce zici eddy...ne primiti? :)

Anonim said...

Ma duc cu fular cu UTA:))..poate ..poate:P! .. Naomi, daca ai stii cine-s aia care or sa va faca curatenie la Varfuri, te-ai cruci. Apropo, eu si Naomi o sa ne-ntalnim la tzara+Miha, o facem lata, nu? Is curios daca Naomi stie sa inoate...(acuma rad) Kristy, de mers o sa mergem in TM, la un KFC.. la ceva, trecem si pe la Cristy Cordush, ducem fetele la ELi:D, ca ala e aspirator de...

esteryuK said...

ioi...dori aici ai fo extrem de rau si naspa...elly e un baiat de treaba,destept si fain...nu vb asa de el...cunoaste'l mai bine si atunci poti zice ce vrei...

Anonim said...

Asta e un compliment.. draga, aspirator de femei, e un rang mare, ca si cum ai zice '' general ''..

roshoo said...

hey!!!knd meretzi in Timisoara anuntzatzima si pe min k si eu vreau!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
dori si cristi voi sigur stitzi k vreau la timisoara(mai ales dori)....asta datorita unor situatzii neplacute!:))=))=)))
ma abtzin de la comentarii prea multe!:D:D:D:D:D:D:D

Jov said...

http://4youfather.blogspot.com/

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Rosh, te vom anunta:)!

onuk said...

bah esty....in vacanta asta trebe neaparat a ne luam revansa la tenis de masa......tre sa luam locu 1!!ok,gagi???

esteryuK said...

ioi....cum sa nu gagi??nici nu se pune problema,acu o sa castigam;) 100%...:):D

roshoo said...

ok...ms ms mult de tot k ma anuntati!:D:D:D:D:D
vara asta o sa fie o vara enorm de calda!!!pan la 49 de grade!!!!nu pot sa cred!!!

Muntean said...

mah oameni buni eu vacantza asta mi-am planuit sa merg la cetate la siria singur sa stau vreo 2 zile ...sa vad daca ma lasa mama...cred ca ar fi un timp super fain de meditatie...in rest distractie

Blog Team "Alexa Popovici" Arad said...

tre sa imi zici marius cand mergi ca am senzatia ca vreau sa te insotesc .... ca tu nu poti medita fara mine :P
...StaticX

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Zici ca tu esti GURU BIVOLARU:)).. MA MARIUS:)! DORI

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Sa va intreb. Dupa cum noi crestem, tot mai mult, ne creste apetitul dupa bani, mai bine zis pentru a ne angaja pe perioada verii, din diferite motive: pentru a lua haine, pentru a-si lua omu alt celular, pentru.. etc.
Motivul pentru care dau acest comentariu este sa va intreb '' Credeti ca din punct de vedere al moralei crestine este normal sa te angajezi la negru?''
Nu va intind aceasta intrebare, deoarece nu am o parere bine stabilita, dar as dori sa dezbatem aceasta problema...... Dorien Curcanu

onuk said...

da de ce tre sa te angajezi la negru?ai voie sa lucrezi 6 ore p zi,60 sau 90 de zile daca ai peste 16 ani...so,is multi care au nevoie de bani,pt tabere,haine da normal(curky...sti tu,oboru,si-acolo iti trebe bani)
so...

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Eu nu ma refeream in cazul meu. Eu oricum nu ma angajez la varsta asta.. vreau sa-mi traiesc copilaria asta cat o mai am.... Ma refeream la cazul general... pt altii care se angajeaza la negru, nu pentru mine...
Dorian

naomi said...

nu cred ca e normal sa lucrezi la negru din nici un punct de vedere, cu atat mai putin al moralei crestine!

de ce sa lucrezi la negru?!? numai de dragul de a sfida legea? sa nu platesti impozite( nu uitati: dati Cezarului ce este al Cezarului...")?
vorbind si dpdv practic este mai avantajos sa lucrezi legal chiar daca nu castigi cat ai castiga la negru pt ca sun o gramada de avantaje: pensie asigurata, asigurare de sanatate, etc.....ca sa nu mai vb de constiinta curata

onuk said...

nu mai rezist la scoalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
!!!

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Da-i foc...!
Dori

esteryuK said...

las'oana...ca s'o terminat in sfarsit anu scolar,cred ca toti am trecut la chimie(aleluia!!!) si vine vacanttttaaaa....:):D sa aveti o vara faina toti!!!!

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Eu am o veste... Am ramas pe vara la Germana. Recunosc, e vina mea, n-am invatat nimic, absente cu nemiluita. Nu meritam sa ma treaca.Sper sa-nvat in aceasta vara....
Dorian Curcanu

onuk said...

ioai....nu creed....io zic sa te apuci sa inveti ca ii grav si p mine m-o inchis cu 5 si trebiua cu 6...nu-i de gluma cu asta
succes

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Vina e a mea, nu a ei, 100% a mea.. trebe sa ma pun sa-nvatz..........
Dorian Curcanu

esteryuK said...

mult succes colegu'...cam naspa cu germana asta..la fel si cu chimia...slava Domnului ca am trecut;)) bah onuk...cand ne int la o partida de ping-pong vara asta???:P

onuk said...

nush........la bise mah tzumpa ca-i p gratis:)

esteryuK said...

acolo acolo ca'i mai lezna...da' sa merem..;)) si sa chemam si majorete[lori cu fetele;)))]

Anonim said...

Hai ca vin si eu, serios, ca ma plictisesc acasa:)!

esteryuK said...

tu dorian vi ca spectator sau ca jucator???sa stim sa ne pregatim mai intens;)):P

Anonim said...

mi dor de scoala...big hug guys

Anonim said...

De abia astept sa inceapa scl sa imi revad colegii shi prietenii ca sa putem juca fotbal shi sa ne distram. God bless you(everyone)