10 iunie, 2007

Asteapta....


Asteapta....


Te-am strigat cu disperare, cu-nfigurare si plangand....
Am auzit o voce blanda si iubitoare raspunzand,
Te-am rugat sa-mi dai lumina, calauzire inteleapta.
Cu nesfarsita bunatate, mi-ai spus numai atat: "Asteapta!"

S-astept? Cat sa astept? De ce? Stateam infrant si ratacit
Oare e mana Ta prea scurta? Urechea Ta n-a auzit?
In genunchi a catea oara Te-am implorat un semn sa-mi dai
Vreau un raspuns la rugaciune. Spune-mi "mergi" sau spune-mi "stai".

M-ai invatat sa vin la Tine, sa cer, sa cred, si voi primi.
Ai promis ca esti cu mine, sa ma ajuti, oriund-as fi.
Dar ma simteam pierdut si singur strigam: - Tu raspundeai in soapta
Cu dragoste si cu rabdare: "Copilul meu iubit, asteapta."

Eram dezamagit si totul mi se parea cumpli, nedrept
Priveam spre cer cu neputinta: "sa mai astept? De ce s-astept?"
Atunci ai coborat la mine si m-ai privit in ochi: plangeai...
mi-ai spus: "Doreai un semn, o voce? Atat e tot ce iti doreai?"

As fi putut sa clatin munti, sa-ntunec soarele pe cer
As fi putut s-aprind vazduhul sau sa-nviez pe cei ce pier
Daca ti-as arata intr-una ce sa alegi sa-ti fie bine
Tu ai avea raspuns la toate, dar nu M-ai intalni pe Mine.

Nu ai putea simti iubirea cu care-i inconjor pe sfinti
Nu ai putea primi putere pe care-o dau celor infranti
N-ai astepta, tacut, o raza, s-alunge norii disperarii,
Nu ai simti odihna sfanta venita-n urmai ncercarii

Daca durerea ta ar tine numai o clipa, n-ai lupta
Nu ai cunoaste biruinta ce poti s-o ai prin jertfa Mea
S-ar implini visele tale, dar dorul meu s-ar spulbera
N-as mai putea sa fac din tine o perla in comoara Mea

Deci, fiul Meu, trecu prin furtuna, gandind la zilele senine,
Stiin ca cel mai mare dar este sa Ma-ntalnesti pe Mine.
Chiar daca nu gasesti raspunsuri si viata pare prea nedreapta
Sa-ti amintesti ca sunt cu tine, chiar si atuncia cand spun:
ASTEAPTA

( culeasa de stefi:) )

19 Comments:

onuk said...

f adevarat ce zice poezia asta...cel mai fain lucru ii ca atunci cand El ne spune asteapta are ceva mai bun pt noi,decat ne-am fi putut gandi:)

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Stefi, puteai sa pui si tu poezia. Eu stiu ca Kristian e super amabil, mai ales cu fetele, si mai ales cu alea din Curtici, dar puteai si tu...:P!
Dorian Curcanu

zuxy said...

lol....dori, m.ai dat de gol =))

esteryuK said...

asa'i zuxy...cam amabil cu fetele...ce zici...care???;;);;) poi tre' sa o cunoastem si noi,nu crezi???;))

Anonim said...

maaaaaaah >:p nici macar nu l-am rugat eu sa o puna...>:p vaisamar...:P

Anonim said...

mah....mi-am uitat parola...truda meh

Anonim said...

sau n-am cont???ueeeeh ce greu mi...

zuxy said...

mah dori....ai zis sa fac rost de articole cu orice pret...nu? :)) lol

Anonim said...

Sper sa termin zilele astea articolul ''Liberty Parade'', tot cate 15 cuvinte pe zi scriu:))

Anonim said...

Da tu, ma, Shnefy, cum de ti-ai uitat parola? Fa-ti tu, draga, un carnetel, sau foloseste o parola universala pentru toate conturile:)!

Anonim said...

Apropo, salutari pentru fratele meu Jov din Galati, daca tot v-ati intrebat de unde vine logo-ul acela cu ''God is Love'', sa stiti ca blogul acela este al lui, faceti si voi o vizita, comentati ceva articol, vedeti voi.
Jov ne-a gasit blogul din intamplare si ma contactat prin intermediul mail-ului pentru a incepe o colaborare.

zuxy said...

sper ca va place logo-ul "God is Love"!! :))

Anonim said...

Stefi,

Cateodata, sunt poezii(in unele cazuri) care ne reprezinta in ceea ce simtim. Eu sunt de parere ca poezia asta este una speciala (mai ales pentru mine) shi poate fi un sprijin oricand shi in orice circumstanta.

Anonim said...

Stefi,
Poezia care ai trimiso contine mult adevar pe care ALTII nu vor sa-l recunoasca sau sa-l accepte asa ca incearca, de cele mai multe ori, sa fi tu exemplul din poezie ca asha poate o sa fie mai simplu pentru ceilalti sa inteleaga. G.B.U.

Anonim said...

vlad,:)
mersi mult si pt commenturi si pt ca esti,mai nou,un prieten fain,care mereu ma binedispune,fara exeptie de caz:D mai ales in mom in care mi-e tare greu si mie sa cred ce zice poezia asta..serios apreciez mult asta si ii multu Domnului pt ca mai lasa pers ca u sa imi fie alaturi la greu si nu numai:)GBU

Bogdan said...

ce faci atunci cand ajungi sa nu mai crezi in El?

esteryuK said...

copii nu mai pune nimeni ceva nou pe blog..???hai voi cei cu inspiratii...sa mai dati viata la blogu asta,...waiting...:)

Anonim said...

ok,prunici...felicitari...faina treaba asta cu blogu...am dat peste pagina asta la intamplare, ma plictiseam pe net...is mandra de voi...am fost si eu selebista,dar nu stiu de ce noi nu am fost asa "inspirati" sau poate asa "tehnici"...
in fine...good job!!!
legat de poezia asta... k ploaia pe timp de seceta...daca tin bine minte cred k am mai citit-o, dar azi o sunat diferit...poate pt k azi trec eu pe aici...
asteapta,alina!
:) Domnul cu voi!

alina r

Team Blog '' Alexa Popovici'' Arad said...

Nah, de ce? Ca n-ati avut Fiber Link ma:))))) Jk God inspirations:)!