03 mai, 2007

daca n'ai fi Tu,,,,

Daca n-ai fi Tu, as uita ce cantec frumos este viata si m-as lasa dusa de vartejul disperarii...spre nicaieri...Daca n-ai fi Tu, as uita ca dragostea este pentru muritori si as atribui-o doar divinitatii, si...n-as putea iubi. Dar TU ESTI si EU IUBESC si iubesc numai pentru ca Tu mi-ai pus in inima acest ceva... M-am uitat la Tine si mi-am dat seama cum trebuie sa iubesc. Dar ce greu e cateodata, cu trupul asta de pamant ce ma trage in jos! Daca n-ai fi Tu, n-as mai avea aripi sa ma ridic peste tot ce ma doboara si inima mi-ar fi grea - grea de spaima si neputinta. Dar Tu ma ajuti sa privesc dincolo de tot ce e vizibil si sa pretuiesc tot ce pare a fi slab...si mi se pare atunci ca sunt buna...si ma rusinez cand privesc apoi la Tine. Cand vad, Tata, cat de frumos esti, cat de armonios, cand ma uit la Fiul Tau si la Duhul Sfant, ma simt incomod in vasul asta de lut si sufletul meu ar vrea sa zboare spre Voi, sa invat sa fiu un om frumos, sa invat sa zbor, sa invat sa nu ma mai las ucisa de toate gunoaiele, sa invat ca suferinta iti face cantecul mai curat, mai sfant. Stau in prezenta Ta si pacea ma inunda ca un rau...totul se umple de fericire si echilibru; si, cand imi ridic privirea si vad cerul senin, sunt atat de fericita! Viata asta e doar inceputul unui mariaj perfect cu Creatorul...

7 Comments:

Anonim said...

My life is in you Lord, my strength is in you Lord. Imi plac comparatiile din acest articol plus acea sintagma cu ''mariajul''. Cata dragoste, nu.. Estera?

esteryuK said...

haha ha dorieen...:P ma bucur ca ti'o placut...:PP sper sa placa si la altii nu numa tie...:)

Anonim said...

Ma bucur sa vad ca blogul ia viata, ca lumea intra, ca incepem sa interactionam. Trebe sa vestim Cuvantul si prin blog si prin alte lucruri... Sper..sa fie din ce in ce mai bine?:)!..

Anonim said...

ii f fain...imi place deci nota 10 pentru ca l-ai observat undeva si l-ai pus pe blog dar oare e chiar ce simti u????daca da te felicit,iar daca nu.....

Anonim said...

Comentatiile fara autor.. nu sunt luate in seama, e ca o scrisoare primita, dar fara...

Natural said...

Estera, tu de exemplu ce articole ai mai vrea sa facem, hai sa facem si ceva laice, ca noah, lumea nu prea e interesata de lucruri din astea. Eu as zice sa facem unu de BAse:d, mai ales ca mergem la vot de 19 mai si de Seara Selebistului

esteryuK said...

mersi anonymous ca ai observat asta..e semn bun,inseamnca ca citesti si tu cate ceva de buna calitate..ca sa te informez, am dreptu sa pun pe acest blog ce vreau eu,atata timp cat se scrie despre Dumnezeu..daca am observat articolul asta,am tot dreptu sa'l pun pe blog..asa ca..daca te deranjeaza,ia anonimatu' si vom clarifica mai multe daca ai neclaritati...multumesc:)